»Nihče ne ve, kako se bo v torek obrnilo – ali bo to motivirana skupina, s katero se bo dalo nadgrajevati tam, kjer smo ostali. Ali pa se bodo tudi pri mlajših pokazale kakšne težave, na katere do zdaj mogoče nismo bili pozorni.«
»Ko se je korona začela, nisem imela računalnika, čeprav sem obiskovala šolo, v kateri je bil računalnik obvezen.«
»V osnovnih šolah prihaja do kritičnih težav, zaradi katerih pripadniki romske skupnosti ne dosežejo niti osnovne izobrazbe, posledično pa se spopadajo z velikimi težavami na trgu dela, vendar še vedno ni podatkov o obiskovanju in uspešnosti romskih otrok v osnovnih šolah.«
»Pri reševanju prostorske težave se Košnjekova posebej zahvaljuje ravnateljici Osnovne šole Jela Janeža Marjeti Šmid, ki je pokazala velik posluh za reševanje stiske, v kateri so se znašli v centru.«
»Učencev, ki se niso samotestirali v šoli, nismo pošiljali domov. Zadevo intenzivno rešujemo in upamo, da se bodo lahko učenci v šolo vrnili že v sredo.«
»Nekatere linije so celo ukinjene, ali pa so prihod v šolo ali izhod iz šole uredili v nerazumnem času.«
»Če bo na določeni šoli 10 ali pa 15 odstotkov učiteljev, ki se ne bi želeli testirati, se tista šola de facto ne more odpreti.«
»Žal pa je omenjeni pravilnik brezpredmeten za vse tiste srednje šole, ki učbeniškega sklada nimajo in v katerih morajo dijaki oziroma njihovi starši denar za učbenike zagotoviti sami.«
»Izobraževanje na daljavo ni primerljivo s tistim v šoli, kakovost je zelo vprašljiva, na vsaki šoli poteka drugače, dijaki so v veliki meri odvisni sami od sebe, medtem ko so na drugi šoli vodeni skozi celoten proces, tudi dostopnost do gradiv je še vedno nepopolna.«
»Z odprtjem sekcije smo v bistvu zagotovili prostor za kakovostno učenje slovenskega jezika, pa tudi za reševanje vseh težav, s katerimi se naši šolarji na Evropski šoli srečujejo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju